Noin 300 ihmistä altistui koronavirukselle lääketieteellisen tiedekunnan opiskelijoiden "alfajaisissa" Helsingissä
Helsingissä noin kolmensadan opiskelijan uskotaan altistuneen koronavirukselle lääketieteellisen tiedekunnan vapaa-ajan tapahtumassa elokuun lopulla. Asiasta kertoo STT:lle lääketieteellisen tiedekunnan dekaani Risto Renkonen Helsingin yliopistosta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.