Kuhmossa otetaan käyttöön uusia rajoituksia koronaviruksen torjumiseksi – "Rajoitukset kannattaa tehdä nyt, eikä miettiä sitten viikon päästä, että olisiko pitänyt"
Kuhmon kaupunki sopi sunnuntaina Kainuun sosiaali- ja terveydenhuollon kuntayhtymän (sote) kanssa uusien rajoitusten käyttöönotosta koronavirustartuntojen torjunnassa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.