Koronapandemian toinen aalto on etenemässä, Koillis-Espanjassa rakennetaan kenttäsairaalaa
Koronaviruspandemian toinen aalto jatkoi keskiviikkona leviämistään Euroopassa. Samalla tuli ilmi myös lisää pandemian mukanaan tuomia taloudellisia tuhoja, kun Britannian valtiovarainministeriö ilmoitti, että maa on virallisesti talouslaman kourissa ensimmäistä kertaa yli vuosikymmeneen.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.