Uusi-Seelanti määräsi armeijan valvomaan maan rajanylityspaikkoja kaksikon päästyä karanteenista etuajassa
Uudessa-Seelannissa armeija on määrätty valvomaan maan rajanylityspaikkoja sen jälkeen kun kaksi maahan saapunutta naista pääsi lähtemään karanteenista ennen sen päättymistä. Molemmilla todettiin myöhemmin koronavirustartunta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.