Uutissuomalaisen debatti | Lääketieteellinen tutkimus yhä kalliimpaa mutta valtion rahoitus on vain laskenut 2000-luvulla – "Katastrofi" ja "surkuhupaisaa", sanovat HUSin ja KYSin tutkimusjohtajat
Sosiaali- ja terveysministeriössä ei ole ollut puhetta koronakriisiin ja tutkimukseen suunnattavasta lisärahoituksesta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.