Harakka: Valtio sitoutuu investoimaan Helsingin, Tampereen, Turun ja Oulun liikenteen hankkeisiin vähintään 755 miljoonaa euroa
Valtion ja suurten kaupunkiseutujen kuntien välillä on saavutettu neuvottelutulokset uusista maankäytön, asumisen ja liikenteen MAL-sopimuksista. Tulos pitää vielä vahvistaa kaupunkien ja valtion päätöselimissä. Asiasta kertoi liikenne- ja viestintäministeri Timo Harakka (sd.) tiistaina, ja keskiviikkona siitä järjestettiin tiedotustilaisuus.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.