Koronan mallimaaksi kehuttu Uusi-Seelanti höllentää rajoituksia vaiheittain
Uudessa-Seelannissa ryhdytään helpottamaan tiukkoja koronarajoituksia vaiheittain torstaista alkaen. Ensin ovensa saavat avata kahvilat ja kauppakeskukset sekä ruokaravintolat. Myös yli 70-vuotiaiden sallitaan jälleen liikkua kotinsa ulkopuolella seitsemän viikon pakollisen karanteenin jälkeen. Kokoontumisen rajoitetaan edelleen enintään 10 henkeen.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.