Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Lue Ylä-Savon kesätapahtumista kertova Kesälehti 2026

Espanjalaislapset riemuitsevat ulkoleikeistä – "He heräsivät aamulla 6.30 ja hokivat, että nyt mennään ulos"

Kuuden viikon sisätiloissa jumittamisen jälkeen alle 14-vuotiaat lapset pääsivät sunnuntaina Espanjassa viimein ulos juoksemaan ja leikkimään. Espanjan rajoitustoimet koronaviruspandemian aikana ovat olleet maailman tiukimpien joukossa, eivätkä lapset ole maaliskuun puolivälin jälkeen saaneet liikkua ulkona lainkaan.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.