Espanjalaislapset riemuitsevat ulkoleikeistä – "He heräsivät aamulla 6.30 ja hokivat, että nyt mennään ulos"
Kuuden viikon sisätiloissa jumittamisen jälkeen alle 14-vuotiaat lapset pääsivät sunnuntaina Espanjassa viimein ulos juoksemaan ja leikkimään. Espanjan rajoitustoimet koronaviruspandemian aikana ovat olleet maailman tiukimpien joukossa, eivätkä lapset ole maaliskuun puolivälin jälkeen saaneet liikkua ulkona lainkaan.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.