Suomalaiset arvioivat omia toimiaan puutteellisiksi koronaepidemian ehkäisyssä
Suomalaiset arvioivat omaa toimintaansa puutteelliseksi koronaviruksen leviämisen ehkäisyssä, selviää tutkimustoimisto Crowst Oy :n tekemästä kyselystä. Syinä kansalaisille itselleen annettuun kyselyn heikoimpaan arvosanaan 2,7 olivat välinpitämättömyys, vähättely ja yleisen ohjeistuksen noudattamatta jättäminen.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.