Maaliskuussa tieliikenteessä kuoli 20 ihmistä – kuusi enemmän kuin viime vuonna
Tilastokeskuksen ennakkotietojen mukaan tieliikenteessä sattui maaliskuussa 231 henkilövahinkoon johtanutta onnettomuutta. Niissä kuoli 20 ja loukkaantui 270 ihmistä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.