Ebolaepidemian piti loppua Kongon demokraattisessa tasavallassa maanantaina, sitten kaksi ihmistä kuoli
Maanantain piti olla ilon päivä Kongon demokraattisessa tasavallassa, kun Maailman terveysjärjestö WHO aikoi julistaa maata riivanneen ebolaepidemian päättyneeksi. Viime viikolla kuitenkin kaksi ihmistä – 26-vuotias mies ja nuori tyttö – kuoli tautiin, viranomaiset kertoivat maanantaina.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.