Kunnat delegoivat päätöksentekoaan kunnanjohtajille poikkeusoloissa
Kuntapäätöksenteko poikkeusoloissa on vaatinut kunnilta monenlaista luovimista. Kunnat ovat joutuneet pohtimaan, miten kaupunkien ja kuntien valtuustot ja hallitukset voivat kokoontua koronaviruksen asettamista rajoitteista ja varotoimista huolimatta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.