Kolme kuvaajaa palkittiin Patricia Seppälän säätiön kuvajournalistipalkinnolla
Tänä vuonna kuudetta kertaa jaettavan Patricia Seppälän säätiön kuvajournalistipalkinnon saavat Heidi Piiroinen, Heikki Saukkomaa ja Mikko Suutarinen. Kunkin palkinnon suuruus on 12 000 euroa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.