Suomalaismiehet jäivät kauas kärjestä ampumahiihdon maailmancupissa – "Sakkoja kertyi liikaa"
Tero Seppälä oli parhaana suomalaisena sijalla 34 ampumahiihdon miesten maailmancupin pikakilpailussa Yhdysvaltain Soldier Hollow'ssa. Varhain sunnuntaina Suomen aikaa päättyneen kilpailun ykkönen oli ranskalainen Eric Perrot puhtaalla ammunnalla.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.