JYPistä lähtöpassit saanut Rautakorpi palaa Olympiakomiteaan
Joulukuussa jääkiekkoliigan JYPistä erotettu Jukka Rautakorpi jakaa valmennusosaamistaan loppuvuoden ajan Olympiakomiteassa. Olympiakomitea kertoi tiedotteessaan, että huippu-urheiluvastaavan määräaikaiseen tehtävään valittu Rautakorpi vastaa kehityshankkeen käynnistämisestä ja johtamisesta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.