Ässät kaatoi Jukurit vieraissa voittomaalikisassa
Miesten jääkiekkoliigan torstain ainoa ottelu Jukurien ja Ässien välillä jäi Espoossa loppuunmyydyn katsomon edessä pelatun toisen sarjatason, Mestiksen, Keikko-Espoo–Jokerit-avauspelin varjoon. Mikkelissä halli oli puolillaan (2 297 katsojaa).
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.