Jesse Åhman tekee vuoden tauon jälkeen paluun valkopaitoihin – "Meillä on kilpailukykyinen joukkue tähän sarjaan"
Kolmosessa pelaava Pallo-Kerho 37 ja Jesse Åhman ovat solmineet pelikauden 2023 kattavan pelaajasopimuksen seuran edustusjoukkueeseen. 24-vuotias Åhman palaa kasvattajaseuraan ja Iisalmeen vuoden Joensuussa vietetyn vuoden jälkeen.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.