Seppälä siivitti ampumahiihtomiehet viidenneksi: "Otimme käytännössä maksimisijoituksen"
Suomen miesten nelikko Jaakko Ranta, Tuomas Harjula, Tero Seppälä ja Olli Hiidensalo jatkoi mainioita esityksiään ampumahiihdon maailmancupin viesteissä. Suomi oli Itävallan Hochfilzenissä viides, mikä on sijan parempi kuin viime viikolla Kontiolahdella.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.