Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Lue Ylä-Savon kesätapahtumista kertova Kesälehti 2026

Pyöräilytähti sai sakot kahden teinitytön pahoinpitelystä

Hollantilaispyöräilijä Mathieu van der Poel myönsi maanantaina syyllistyneensä kahden teinitytön pahoinpitelyyn sydneyläisessä hotellissa. Pahoinpitelyt tapahtuivat ennen sunnuntaina ajettua maantiepyöräilyn MM-kilpailua.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.