Pyöräilytähti sai sakot kahden teinitytön pahoinpitelystä
Hollantilaispyöräilijä Mathieu van der Poel myönsi maanantaina syyllistyneensä kahden teinitytön pahoinpitelyyn sydneyläisessä hotellissa. Pahoinpitelyt tapahtuivat ennen sunnuntaina ajettua maantiepyöräilyn MM-kilpailua.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.