Laura Hietaranta saavutti ensimmäisen kaksinpelimestaruutensa tenniksen ammattilaistasolla
Tennispelaaja Laura Hietaranta saavutti sunnuntaina Ruotsissa uransa ensimmäisen ITF-ammattilaisturnauksen kaksinpelimestaruuden. Hietaranta, 18, kukisti Norrköpingissä sisäkentällä pelatussa loppuottelussa italialaisen Enola Chiesan vastustamattomasti 6–0, 6–0.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.