Ville Husson St. Louis hävisi Minnesotalle – Jesse Puljujärvi sai nauttia Edmontonin 8–2-voitosta Los Angelesia vastaan
Minnesota ja Edmonton ottivat vierasvoitoilla edun ensimmäisen pudotuspelikierroksen kolmansissa otteluissa NHL-jääkiekkoliigan länsilohkossa. Minnesota voitti St. Louisin 5–1 ja Edmonton kuritti Los Angelesia maalein 8–2.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.