PK-37 putosi Suomen cupista Hyvinkäällä
Iisalmelainen Pallo-Kerho 37 putosi Suomen cupista lauantaina, kun sarjaporrasta alempana Nelosessa pelaava Hyvinkään Palloseura osoittautui maalein 2–0 (1–0) iisalmelaisia paremmaksi cupin kolmannen kierroksen ottelussa Hyvinkäällä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.