Kuusamo aloitti naisten lentopallon SM-välierät kotivoitolla Hämeenlinnasta – "Voitto ei tullut helpolla"
Naisten lentopallon Mestaruusliigassa jo tammikuussa Suomen cupin voittoa juhlinut sekä sen jälkeen runkosarjan voittanut Kuusamo aloitti keskiviikkona välierät puhtaalla 3–0-voitolla Hämeenlinnan Lentopallokerhosta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.