Koronavirustilanne kaatoi toisenkin hiihtoviikonlopun, suomalaisten valintarytmi säilyy
Suomalaishiihtäjien olympiavalintojen rytmi pysyy ennallaan, vaikka kansainvälisten olympianäyttöjen mahdollisuudet alkavat kaatua koronaviruspandemiaan. Kansainvälinen hiihtoliitto FIS kertoi maanantaina Planican maailmancup-viikonlopun perumisesta ensi viikolta. Sloveniassa tammikuun 22.–23. päivien kilpailujen oli tarkoitus olla suomalaisten viimeinen näyttöpaikka kohti Pekingin talviolympialaisia.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.