Peli-Karhuille tuli lähtö Suomen cupista – Iisalmelaisjoukkue hallitsi toista välierää, mutta maalit jäivät tekemättä
Iisalmen Peli-Karhut esiintyi perjantaina aivan erilaisella ilmeellä Kiekko-Espoota vastaan kuin keskiviikkona Espoossa Suomen cupin ensimmäisessä välierässä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.