IPK:lle tappio Espoossa – Suomen cupin finaalipaikka ratkaistaan perjantaina Iisalmessa
Kiekko-Espoo ja Iisalmen Peli-Karhut kohtasivat keskiviikkoiltana Espoossa Suomen cupin ensimmäisessä välieräottelussa. Mestiksessä viime kaudella kolmanneksi sijoittunut IPK hävisi kamppailun 0–3 (0–0, 0–3, 0–0), mutta lopullisesti cupin finaalipaikka ratkaistaan perjantaina Iisalmessa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.