Allekirjoittanut on saanut runsaasti palautetta niin tutuilta kuin tuntemattomiltakin siitä, että Iisalmen Visakin lähti keräämään hiihtäjiä muista seuroista. Palaute on pääosin ollut positiivista, mutta sekaan on toki mahtunut epäileviäkin kannanottoja. Tiimiytyminen yksilölajeissakin on kuitenkin tätä päivää ja kehityksen mukana on pysyttävä, jos mielii kehittää nuoria urheilijoita ja auttaa heitä eteenpäin urallaan. Enää ei voi olettaa kenenkään nousevan huipulle aivan yksinään.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.