IPK voitti viime hetken osumilla – Joukkueen pitää parantaa toiseen puolivälierien otteluun
Iisalmen Peli-Karhut voitti viime hetken osumilla Kokkolan Hermeksen Suomen cupin puolivälierän ensimmäisessä ottelussa lukemin 2–4 (1–2, 0–0, 1–2). Kolmannessa erässä vyöryttämään päässyt Hermes tuli tasoihin noin kolme minuuttia ennen loppua, mutta Janne Katosalmi rokotti ylivoimalla ajassa 59.47. Kasper Tarvainen iski viimeisen niitin tekemällä maalin tyhjiin.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.