Hamilton ja Verstappen syyttelevät Silverstonen kolarista toisiaan
Formula ykkösten Britannian gp:ssä vaarallisen näköisesti avauskierroksella kolaroineet Mercedeksen Lewis Hamilton ja Red Bullin Max Verstappen ovat kisan jälkeen syytelleet tapahtuneesta toisiaan.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.