Olympia-Tokion tennisturnaus latistuu latistumistaan – torstaina poisjäännistään ilmoitti kolminkertainen grand slam -voittaja Kerber
Kolminkertaisesta grand slam -voittajasta Angelique Kerberistä tuli yksi nimi pitkälle listalle, jolla on Tokion olympiaturnauksen väliin jättäviä tennistähtiä. Saksalainen Kerber perusteli poisjääntiään levon tarpeella.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.