Vegas pudotti Canadiensin kyydistä ensimmäisessä välieräottelussa
Jääkiekon NHL:ssä suomalaispelaajien edustama Montreal Canadiens taipui Vegas Golden Knightsille välieräottelusarjan ensimmäisessä pelissä. Golden Knights kaatoi Canadiensin 4–1.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.