Mark Selby vei snookerin maailmanmestaruuden neljättä kertaa
Mark Selbystä tuli snookerin maailmanmestari Englannin Sheffieldissä myöhään maanantaina paikallista aikaa. Selby päihitti Shaun Murphyn luvuin 18–15.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.