Miesten jalkapalloliiga toivoo katsomojen avautuvan pian, seuroilla on viime kesältä kokemusta koronaturvallisista ottelujärjestelyistä
Sisäpalloilulajeissa suomalaisseurat ovat joutuneet pelaamaan talvikauden pääosin ilman yleisöä, mutta sama koskee nyt myös ulkona pelattavia lajeja. Huhtikuussa kahdella ottelulla alkanut miesten jalkapalloliiga toivoo, että katsojat pääsisivät pian lehtereille.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.