Peli-Karhut jyräsi jälleen naisten Korisliigan mestariksi – "Meillä on joukkue täynnä pelaajia, jotka uskaltavat ottaa heittoja ja ratkaisuja"
Kotkan Peli-Karhut osoitti sunnuntaina vahvuutensa ja saavutti Espoossa kolmannen peräkkäisen koripallon naisten Suomen mestaruuden. Neljännen loppuottelun ensimmäisen puoliskon seitsemän pisteen tappioasema ei lannistanut hallitsevaa mestariryhmää, vaan PeKa jyräsi mestariksi pistein 75–57, ja otteluvoitoin 3–1. PeKa hävisi koko kaudella vain kahdesti. Finaalivastustaja Tapiolan Honka kukisti sen kerran runkosarjassa ja kerran finaalisarjassa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.