Ässien maalipyssy ensimmäisenä kolmenkympin kerhoon, Jukurit kaatui Porissa
Ässien Sebastian Wännström iski tällä kaudella ensimmäisenä pelaajana 30 maalin rajapyykin rikki. Sen hän teki Mikkelin Jukureita vastaan tiistaina, kun Ässät voitti kotiottelunsa 4–1. Ruotsalaishyökkääjä laukoi pelissä kaksi osumaa, ja nyt hänellä on niitä kasassa 31. Maalipörssissä hän on viisi onnistumista edellä tilastossa toisena olevaa JYPin Robert Roobaa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.