Jyväskylässä mieletöntä salibandydraamaa, punainen kortti ja viimeisen sekunnin voittomaali
Salibandyn miesten F-liigan puolivälieräsarja Nokian KrP:n ja Jyväskylän Happeen välillä venyy ratkaisevaan seitsemänteen otteluun. Nokian KrP tasoitti maanantaina otteluvoitot 3–3:een, kun Mikko Laakso laukoi vieraille 2–1-voittomaalin pelin viimeisellä sekunnilla.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.