Käsipallomiehet taipuivat kotitappioon EM-karsinnassa
Suomen miesten käsipallomaajoukkue jatkaa voitoitta EM-karsintaa. Suomen kolmannessa karsintaottelussa Vantaalla vieraillut Sveitsi oli parempi selkeästi lukemin 32–19. Sveitsille voitto oli ensimmäinen, sillä kuten Suomellakin alla oli tappiot Tanskalle ja Pohjois-Makedonialle.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.