EM-halliyleisurheilun menestyjille bonukset: "Haluamme kiittää joukkuetta"
Mitaleille viime viikonlopun yleisurheilun EM-hallikisoissa yltänyt suomalaiskolmikko sekä muut kisoissa pistesijoille yltäneet urheilijat saavat bonusrahaa, kertoi Suomen Urheiluliitto (SUL) tiistaina.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.