Norja valittaa Kläbon kohtelusta
Norjan hiihtoliitto on tehnyt virallisen valituksen Johannes Hösflot Kläbon kohtelusta. Kläbo saapui ensimmäisenä maaliin sunnuntaina käydyssä MM-kilpailujen 50 kilometrin kilpailussa, mutta tuomarineuvosto vei häneltä maailmanmestaruuden loppusuoran tapahtumien johdosta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.