Texasin talvimyrsky siirsi toisenkin Dallas–Nashville-pelin
NHL-jääkiekkoliigan Dallas Starsin ja Nashville Predatorsin tiistainen ottelu siirtyi myöhemmin pelattavaksi Texasin osavaltiota kurittavan talvisään takia, liiga ilmoitti .
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.