Koronapannasta päässyt Dallas otti murskavoiton, suomalaisilla sormet pelissä lähes kaikissa maaleissa
Jääkiekon NHL:ssä viime kauden finaalijoukkue Dallas Stars pääsi vihdoin aloittamaan kautensa koronatartunnoista johtuneiden pelinsiirtojen jälkeen. Vastustaja Nashville Predators jäi kaukalossa täysin altavastaajaksi, kun Dallas vei pelin 7–0.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.