Australian avoimeen tennisturnaukseen matkaavat pelaajat ovat kaksi viikkoa tiukassa karanteenissa ennen kauden ensimmäistä grand slam -turnausta
Tenniskauden ensimmäisessä grand slam -turnauksessa pelaavia pelaajia matkaa jo tällä viikolla Australiaan, jotta he ehtivät olla kaksi viikkoa karanteenissa ennen pelien alkamista. Koronarajoitusten takia Australian avoimet viivästyi totutulta paikaltaan tammikuusta helmikuulle ja alkaa 8. helmikuuta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.