Manchester Cityn koronatesteistä löytyi neljä positiivista tulosta
Valioliigaseura Manchester Cityn koronatesteissä on paljastunut neljä positiivista näytettä. Koronatartunnan saaneet pelaajat ovat hyökkääjä Gabriel Jesus ja puolustaja Kyle Walker. Seuran johtoon kuuluvat henkilöt antoivat muut positiiviset näytteet.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.