Suomi KHL-vetoisella joukkueella Venäjän EHT-turnaukseen – mukana kolme ensikertalaista
Jääkiekon miesten A-maajoukkueen kausi jatkuu ensi viikolla, kun Suomi kohtaa Moskovan EHT-turnauksessa Tshekin, Ruotsin ja Venäjän. Marraskuun kotiturnauksessa Suomi pelasi liigakaukaloista kootulla joukkueella, mutta liiton ja liigaseurojen sopimuksen mukaan joulukuun turnaukseen pelaajat koottiin muista sarjoista.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.