Manchester City sai koneensa käyntiin Valioliigassa, ManU roikkuu tähtiensä varassa
Jalkapallon Englannin Valioliigan jätteihin lukeutuva Manchester City alkaa viimein löytää alkukaudesta kadoksissa olleen rytminsä. Viime viikonloppuna Burnleyn 5–0 murskannut City tyrmäsi lauantaina kotinurmellaan Fulhamin maalein 2–0. Voitolla City nousi kolmen pisteen päähän sarjan kärkikaksikosta Tottenham-Liverpool.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.