F1-kisassa kolaroinut Grosjean pääsi sairaalasta
Sunnuntain kilpailussa rajun kolarin ajanut formula 1 -kuljettaja Romain Grosjean pääsi sairaalasta keskiviikkona. Grosjean selvisi tärskystä ilman luunmurtumia, mutta sairaalassa hoidettiin palovammoja, joita hän sai käsiin, nilkkoihin ja selkäänsä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.