NBA-liigan johtokunta siunasi työehtosopimuksen koronakorjaukset
NBA-koripalloliigan johtokunta hyväksyi tiistaina pelaajien työehtosopimukseen tehdyt muutokset yksimielisesti. Liiga alkaa 22. joulukuuta ja päättyy heinäkuussa. Joukkueille tulee runkosarjassa 72 ottelua, ja pelaajien palkkiot laskevat maksimissaan 20 prosenttia kolmen seuraavan kauden aikana.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.