Hallitseva maailmanmestari murskasi Suomen käsipallon EM-karsinnoissa
Suomi hävisi käsipallon miesten EM-karsinnoissa Tanskalle kotikentällään Vantaalla 22–40. Hallitseva maailmanmestarimaa Tanska johti ottelua kahdeksalla maalilla jo puoliajalla. Suomi on hävinnyt molemmat EM-karsintaottelunsa. Molemmat ottelunsa voittanut Tanska johtaa lohkoa, jossa muut maat ovat Pohjois-Makedonia ja Sveitsi.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.