Ruotsin jääkiekkopojat saapuivat Suomeen kahden koronapositiivisen kera – Vierumäen-turnaus peruttiin
Suomen alle 18-vuotiaiden poikien jääkiekkomaajoukkueen piti kohdata torstaina, perjantaina ja lauantaina pelattavissa maaotteluissa Ruotsi, mutta länsinaapuri saapui Suomeen kahden koronapositiivisen pelaajan kera. Tartunnat paljastuivat sen jälkeen, kun Ruotsin joukkue oli testattu kotimaassaan viime viikolla ja vielä uudestaan Helsinki-Vantaan lentoasemalla tiistaina.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.