Sanna Kärkkäinen teki enduron historiaa – Iisalmelaislähtöinen kuljettaja nousi ensimmäisenä naisena A-luokkaan
Iisalmelaislähtöinen KTM-kuljettaja Sanna Kärkkäinen voitti lauantaina Vekaranjärvellä ajetun enduron B1-luokan. Voitto toi Kärkkäiselle B-luokan kolmannen sijan, ja samalla historiallisen nousun enduron A-luokkaan ensimmäisenä naiskuljettajana.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.